Helyszín: Hollandia,Rotterdam
2013. május 19.
Verőfényes napsütésre ébredtünk reggel. Először az Urbán kategórások kezdték meg a versenyt,
majd délben elkezdtük mi is. Az első versenyben sikerült teljesíteni a 10 kört,
és a fogyasztási mérés eredménye: 2366,85km/l. Ami a benzines kategóriában a 2. helyre emlete a csapatot.
2013. május 18.
A mai napon 2 futamra is tudtunk menni, de sajnos mind a kétszer problémák voltak a pályán. Egyik esetben egy több autót is érintő balesetbe
keveredett a jáművünk. Minden bizonnyal ez annak is köszönhető hogy nagyon sokan voltak a pályán, hiszen a több napos esőzés miatt nem sok csapatnak
volt érvényes köre, így mindenki kihasználta a lehetőséget a versenyzésre.
2013. május 17.
A mai napon is maradt a tegnapi rossz időjárás, de déltől az összes Prototipus versenyautó
lehetőséget kaptott a mért futamra. 1,5 órás sorbanállást követően a csapatunkat külön startolták, mert a Top5-ben
benne vagyunk. A futam során kisebb beállítási problémák miatt kénytelenek voltunk a futam vége előtt megállni,
így sajnos még nincs hivatalos mért eredményünk. A mai napon is a jármű finomhangolásán dolgoztunk, és igyekeztünk a Megaméter IV.-et
a holnapi versenyfutamokra felkészíteni. Vélhetőleg holnap jobb időjárás várható.
2013. május 16.
Az egész napos esőzés arra kényszerítette a csapatokat, hogy a boxokban maradjanak, és az esetleges finomításokat elvégezzék a járműveken.
Így arra is több idő volt, hogy a mi járművünket is megnézzék sokan.
2013. május 15.
Kora reggeltől egészen délutánig a csapat a boxban munkálkodott, hogy előkészítse a járművet a tesztelésre.
Az időjárás nagyon változatos itt Rotterdamban, reggel még szakadó eső volt, de mire elindultunk a tesztelésre, addigra
szépen kisütütt a nap.
A tesztelés során Betti, a pilótánk szépen megismerte a pálya vonalait, a kanyarokat. Este még további finomításokon esik
túl a jármű, hogy holnap nekivágjon az újabb tesztköröknek.
2013. május 14.
A szervezők már délelőtt elkezdték a gépátvételeket. A 2 és fél órás sorban állást követően nagyon aprólékosan átnéztek,
átvizsgáltak mindent az autón, talán ez köszönhető annak is, hogy a csapatunk az előkelő csapatok között van.
Mind a szervezők, mind a többi csapat csodájára járt az autónknak, régi ismerős arcok örömmel nézték az idei munkánkat.
Szinte minden technikai feltételnek (súly, fék, motor, kormányzás, elektronika...) megfelelt az autó.
A bírák a legnagyobb hibát abban vélték felfedezni, hogy a jármű dudája 83,5dB, ami nem éri el a min. 85dB-t, így szerda reggel
be kell mutatni a hangosabb kürtöt.
2013. május 13.
A csapat elfoglalta a 2-es számú boxot.
A franciaországban szerzett sérüléseket sikerült kijavítani. Az autó hamarosan várja a gépátvételt.